SCHAATSDAGEN

Op vertoon van uw lidmaatschapskaart kunt u als lid van IJsvereniging Leek 3x per jaar GRATIS schaatsen op de ijsbaan in Sportcentrum Kardinge (Groningen). Voor uw eigen veiligheid moet u handschoenen en een muts of helm dragen. U dient zich van te voren aan te melden, dit kan door middel van deze link (vanaf 01 november 2023).

Schaatsdata 2023-2024

Zaterdag

25-11-2023

Zaterdag*

30-12-2023

Zaterdag

17-02-2024

16.30 - 18.30 uur

(*) op zaterdag 30-12-2023 kunnen onze jeugdleden deelnemen aan een "toertocht" op de ijsbaan. Na afloop van de toertocht ontvangen zij een medaille.

ZEER BELANGRIJKE INFORMATIE!

Naast het tonen van uw lidmaatschapskaart geldt dat iedereen die komt schaatsen of kijken in Kardinge verplicht is om over een ticket te beschikken. Deze tickets worden bij binnenkomst in Sportcentrum Kardinge gescand. De tickets zijn kosteloos en te verkrijgen via onderstaande link (vanaf 01 november 2023).

KNSB/Avayo-ticketbureau

LET OP! Bestel alleen tickets als u zeker weet dat u naar de schaatsdagen komt. De tickets zijn voor deelnemers gratis maar de kosten moeten wel door IJsvereniging Leek worden betaald. (Ook de tickets die wel zijn besteld maar niet worden gebruikt)

Voorkom teleurstelling bij de ingang van Sportcentrum Kardinge, de volgende regel geldt:

GEEN TICKET

GEEN TOEGANG