SCHAATSDAGEN

Op vertoon van uw lidmaatschapskaart kunt u als lid van IJsvereniging Leek 3x per jaar GRATIS schaatsen op de ijsbaan in Sportcentrum Kardinge (Groningen). Voor uw eigen veiligheid moet u handschoenen en een muts (eventueel helm) dragen. In verband met RIVM richtlijnen in het kader van Covid-19 dient u zich van te voren aan te melden, dit kan door middel van onderstaande link (vanaf 1 november).

Het vrij schaatsen in Kardinge van zaterdag 20 februari gaat niet door in verband met de huidige Covid-19 maatregelen.

Schaatsdata 2020-2021

Zaterdag

28-11-2020

Woensdag*

30-12-2020

Zaterdag

20-02-2020

GEANNULEERD

(*) op woensdag 30-12-2020 kunnen onze jeugdleden deelnemen aan een "toertocht" op de ijsbaan. Na afloop van de toertocht ontvangen zij een medaille.

ZEER BELANGRIJKE INFORMATIE!

In verband met de Covid-19 maatregelen zijn wij verplicht om iedere deelnemer aan de schaatsdagen te registreren. Dit doen wij door middel van een ticketsysteem. Dat betekent dat iedereen die komt schaatsen of kijken, verplicht is over een ticket te beschikken. Deze tickets worden bij binnenkomst in Sportcentrum Kardinge gescand. De tickets zijn kosteloos en te verkrijgen via onderstaande link (vanaf 1 november).

Voorkom teleurstelling bij de ingang van Sportcentrum Kardinge, er wordt een streng deurbeleid gevoerd:

GEEN TICKET

GEEN TOEGANG