SCHAATSDAGEN

Op vertoon van uw lidmaatschapskaart kunt u als lid van IJsvereniging Leek 3x per jaar GRATIS schaatsen op de ijsbaan in Sportcentrum Kardinge (Groningen). Voor uw eigen veiligheid moet u handschoenen en een muts (eventueel helm) dragen. In verband met RIVM richtlijnen in het kader van Covid-19 dient u zich van te voren aan te melden, dit kan door middel van onderstaande link (vanaf 15 oktober 2021).

Schaatsdata 2020-2021

Zaterdag

06-11-2021

Zaterdag*

18-12-2021

Zaterdag

29-01-2022

16.00 - 18.00 uur

(*) op zaterdag 18-12-2021 kunnen onze jeugdleden deelnemen aan een "toertocht" op de ijsbaan. Na afloop van de toertocht ontvangen zij een medaille.

ZEER BELANGRIJKE INFORMATIE!

In verband met de Covid-19 maatregelen zijn wij verplicht om iedere deelnemer aan de schaatsdagen te registreren. Dit doen wij door middel van een ticketsysteem. Dat betekent dat iedereen die komt schaatsen of kijken, verplicht is over een ticket te beschikken. Deze tickets worden bij binnenkomst in Sportcentrum Kardinge gescand. De tickets zijn kosteloos en te verkrijgen via onderstaande link (vanaf 15 oktober 2021).

Voorkom teleurstelling bij de ingang van Sportcentrum Kardinge, er wordt een streng deurbeleid gevoerd:

GEEN TICKET

GEEN TOEGANG