Openingstijden ijsbaan

De standaard openingstijden van de ijsbaan zijn:

Maandag t/m Zaterdag

van 10:00 uur - 21:00 uur

Zondag en/of feestdagen

van 10:00 - 18:00 uur

BELANGRIJK: Afhankelijk van de weersomstandigheden en de weersverwachting kunnen bovenstaande openingstijden worden aangepast.

Eventuele wijzingen van de standaard openingstijden staan vermeld op de borden aan de ingang van de ijsbaan en worden gecommuniceerd via de sociale media Twitter en Facebook.

IJsvereniging Leek is de beheerder van ijsbaan Nienoord. Wij doen er alles aan om de gezellige winterse sferen naar Leek te brengen. Plezier en veiligheid hebben voor IJsvereniging Leek de allerhoogste prioriteit. Wij voelen ons verantwoordelijk voor onze bezoekers en vrijwilligers. Om die gezelligheid te behouden zijn er de volgende huisregels opgesteld.

Huisregels

Het betreden van de ijsbaan is op eigen risico. IJsvereniging Leek is niet aansprakelijk voor schade, letsel en/of vermissingen op het terrein.

Niet springen op de ijsbaan of op een andere manier het ijs bewust beschadigen.

Schaatsen is plezier voor iedereen. Houdt rekening met elkaar. Pas uw snelheid aan op de andere schaatsers op de ijsbaan. Hardrijders houden rekening met de minder snelle schaatsers.

Schaats altijd "tegen de klok in" (linksom).

Draag handschoenen en een muts.

Aanwijzingen van onze vrijwilligers en bestuursleden dienen altijd opgevolgd te worden.

Maak ruimte voor de ijsmachines wanneer die zich op de ijsbaan bevinden om de baan schoon te vegen.

Laat geen afval achter op het ijs. Gooi afval altijd in de daarvoor bestemde afvalbakken. Zo houden we gezamenlijk de ijsbaan en Landgoed Nienoord schoon.

IJsvereniging Leek    secretaris@ijsverenigingleek.nl