SponsorKliks.

U doet uw aankopen uiteraard bij de diverse winkels in Leek of in één van de overige dorpen in de gemeente Westerkwartier.

Maar u winkelt natuurlijk ook wel eens online. Wat zou u ervan vinden als uw bestelling bij een webshop geld oplevert voor IJsvereniging Leek? Het kost u geen cent extra, maar zorgt wel voor een financiële bijdrage aan onze vereniging.

Klik op het logo om direct te winkelen!

Gratis geld voor IJsvereniging Leek!
Zodra u iets online wilt kopen gaat u eerst naar SponsorKliks. Bij elke bestelling die via SponsorKliks wordt gedaan, ontvangt IJsvereniging Leek een commissie. Die commissie verschilt per webwinkel: soms is het een percentage van het orderbedrag en soms een vast bedrag. SponsorKliks betaalt 75% van de commissie uit aan IJsvereniging Leek.
Indien u via SponsorKliks bij een webwinkel koopt, betaalt u dezelfde prijs die u ook betaald zou hebben als u rechtstreeks bij die webwinkel zou hebben gekocht. Het enige verschil is dat SponsorKliks onze vereniging een commissie betaalt voor uw bestelling. Zo is sponsoren heel gemakkelijk!

U blijft anoniem.
Noch SponsorKliks, noch onze vereniging weet wie er iets besteld heeft. Sponsorkliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor onze vereniging is bedoeld. Dat weten ze omdat u via SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.
Omdat SponsorKliks alleen registreert dat er via SponsorKliks bij bijvoorbeeld Bol.com een bestelling is geplaatst en niet bekend is wie deze bestelling heeft gedaan, is het uitermate belangrijk dat u de bestellingen die u online doet alleen via SponsorKliks laat lopen. Een rechtstreekse bestelling die u bij Bol.com doet, levert onze vereniging niets op.

Hoe werkt het?
Bekijk hieronder de video van SponsorKliks waarin wordt uitgelegd hoe SponsorKliks werkt.

Voor gebruik op tablet of telefoon kunt u de app van SponsorKliks downloaden

Lokale ondernemers.
Uiteraard gaat u voor uw aankopen eerst naar onze eigen ondernemers in Leek. Zij zorgen mede voor een leefbaar Leek en ondersteunen ook meerdere activiteiten in de gemeente Westerkwartier. IJsvereniging Leek draagt hen een warm hart toe. Mocht u daar onverhoopt toch niet kunnen slagen en besluiten uw aankoop via internet te doen ga dan via onze winkelpagina op SponsorKliks en sponsor onze vereniging met uw online aankoop.

Over SponsorKliks.
SponsorKliks is het grootste affiliatenetwerk voor (sport)verenigingen, sporters, scholen, goede doelen en overige non-profitorganisaties in de Benelux en laat leden, supporters en overige betrokkenen gratis sponsoren. Met SponsorKliks kunnen wij eenvoudig extra inkomsten genereren voor de ijsvereniging om zo onze ambities waar te maken.