Lidmaatschap.

Waarom lid worden van IJsvereniging Leek?

Al meer dan 150 jaar zet IJsvereniging Leek zich in voor het doorgeven van de oer Hollandse schaatstraditie: Schaatsen op natuurijs.

De vereniging heeft het beheer over de natuurijsbaan op Landgoed Nienoord. Tevens zijn wij organisator van de Leekstermeertoertocht en erfgoeddrager van de Leekster Tak.

Om ieder jaar de ijsbaan weer winterklaar te maken, het terrein, onze accommodatie en het machinepark te onderhouden hebben we steun nodig. IJsvereniging Leek vindt het belangrijk dat jong en oud veilig schaatsplezier kunnen beleven op natuurijs.

In geval van natuurijs krijgt u op vertoon van uw lidmaatschapskaart vrije toegang tot de prachtige ijsbaan op Landgoed Nienoord.

U kunt als lid van IJsvereniging Leek gebruik maken van de mogelijkheid om 3x GRATIS te schaatsen op de kunstijsbaan Kardinge in Groningen, tijdens de KNSB Schaatsdagen. (Voor meer informatie en de exacte data van de schaatsdagen raadpleeg dan deze pagina)

Abonnementen

Gezinshoofd of lid vanaf 18 jaar

gratis

Kinderen van 15 tot en met 17 jaar

Kinderen van 6 tot 15 jaar

Kinderen jonger dan 6 jaar

gratis

Let op: voor abonnementen die na 15 december worden aangeschaft geldt éénmalig een dubbel tarief.

Wilt u lid worden van IJsvereniging Leek? Vul dan onderstaand aanmeldingsformulier in.