Rabobank ClubSupport 2024.

IJsvereniging Leek heeft dit jaar weer mee gedaan met Rabobank ClubSupport. Leden van de Rabobank konden van 2 tot en met 24 september 2024 stemmen op onze vereniging en zo IJsvereniging Leek helpen groen te worden om wit te kunnen blijven!

Uitslag Rabo ClubSupport 2024.
Op maandag 7 oktober is een delegatie van het bestuur uitgenodigd om bij de finaleavond van Rabobank ClubSupport 2024 in Martiniplaza aanwezig te zijn. Op deze druk bezochte finaleavond hebben vele verenigingen een financiële bijdrage mogen ontvangen. Dit jaar heeft onze ijsvereniging het mooie bedrag van € 891,71 van de Rabobank gekregen. Alle Rabobank leden die zijn of haar stem op ons heeft uitgebracht, ENORM BEDANKT voor jullie (Rabo Club) Support!

Het bedrag wordt besteed aan het verder verduurzamen van onze kantine. Het laatste punt in ons grote duurzaamheidsproject is het vervangen van de verouderde kozijnen en deze voorzien van isolerend HR+++ glas. Een grote en dure klus waar wij in het voorjaar van 2024 mee gestart zijn en in fases gaan uitvoeren.

Start van het vervangen van de kozijnen en het plaatsen van een nieuwe toegangsdeur, mei 2024.

Vergeten te stemmen of geen lid van de Rabobank? U kunt onze vereniging nog steeds helpen met ons duurzaamheidsproject, KLIK HIER en lees er meer over.

Wat is Rabo ClubSupport?
Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom investeert de Rabobank graag in clubs en verenigingen. Als coöperatieve bank geeft de Rabobank ieder jaar een deel van haar resultaat terug aan verenigingen. En zetten ze hun kennis en netwerk in om clubs toekomstbestendiger te maken.